بازاریابی موبایل چیست؟

بازاریابی تلفن همراه به تبلیغ با یک ابزار موبایل مانند یک تلفن هوشمند گفته می‌شود . بازاریابی تلفن همراه به مشتریان زمان و مکان حساس , اطلاعات شخصی که محصولات , خدمات و ایده‌های مختلف را تبلیغ می‌کند , ارائه می‌دهد .

تبلیغات تلفن همراه برای تبلیغات در کانال‌های الکترونیکی مختلف مانند پیام‌های گرافیکی , متنی و صوتی بسیار رایج است .

ارتباط الکترونیکی sms رایج‌ترین کانال تحویل برای بازاریابی تلفن همراه است .

تبلیغ موتور جستجو دومین کانال مشابه است که با کمپین ‌های مبتنی بر نمایش دنبال می‌شود .

کانال‌های بازاریابی تلفن همراه جدید قابلیت‌های رو به افزایش دستگاه‌های تلفن همراه اشکال جدیدی از بازاریابی تعاملی را تغییر می‌دهند . کانال‌های جدید ترویج موبایل شامل مزایا

خدمات مبتنی بر مکان ( پوند ) شامل فضای کاری پلیس در سراسر جهان است . کاربر در حال برقراری ارتباط با کاربران و ایجاد پیام‌های تبلیغاتی برای کسب و کارها در این منطقه است .

کمپین ‌های متحرک واقعیت تقویت‌شده , تلفن‌های کاربر را با اطلاعات مکان - مکان خاص مربوط به کسب و کارها و محصولات همپوشانی می‌دهند .

بارکد سه‌بعدی بارکد است که اسکن عمودی را به صورت افقی اسکن می‌کند تا اطلاعات بیشتری شامل شود . یک کاربر تلفن همراه بارکد را در محیط اطراف اسکن می‌کند تا به اطلاعات مرتبط دسترسی پیدا کند.

ارتباطات الکترونیکی gps شامل پیام‌های مختص به مکان است که کاربر یک‌بار در برد برداشت می‌کند .

روش‌هایی برای رانندگی فراتر از داشتن یک وب سایت یا برنامه بهینه‌شده موبایل , روش‌های مطمئن بسیاری از احتمالات برای افزایش تجربه کاربر و افزایش فروش هستند . در این بخش چهار راه را برای رانندگی و تبدیل بحث خواهیم کرد .

به طور فزاینده , کاربران به طور فزاینده به ابزارهای موبایل خود برای سریع , در دقیقه , مشاوره , و یا اطلاعات می‌پردازند . به جای نشستن برای تحلیل یک موضوع یا موضوع در عمق , آن‌ها نیاز به اقدام فوری و انتظار پاسخ سریع را دارند .

استفاده از کده‌ای qr به کاربر کانتور یک راه برای تولید اطلاعات مرتبط به صورت سریع و یکپارچه با استفاده از کده‌ای qr . بدون توجه به کده‌ای qr , آن‌ها باید به عنوان راه میان‌بر برای کسب اطلاعات با ارزش به دست مشتریان و چشم اندازه‌ای خود عمل کنند .

کد qr از بازاریابی بیش از پیش استفاده می‌کند , خریداران به تلفن‌های هوشمند خود برای اطلاعات مکانی - مکان خاص روی‌آورده اند . و نه تنها اطلاعات گسترده , بلکه مکان‌های جغرافیایی بسیار کوچکی ( مانند محله‌ها یا شاید خیابان‌های خاص ) را پشتیبانی می‌کردند .

برای برقراری ارتباط با کاربران از sms استفاده می‌شود . چند روش برای انجام این کار عبارتند از : ایجاد انگیزه , تبلیغ و رویداده‌ای تبلیغاتی , ایجاد یادآوری قرار ملاقات و به اشتراک گذاری نظرسنجی‌های مشتری .

/ 0 نظر / 19 بازدید