معایب بازاریابی آنلاین کدام ها هستند؟

در پست قبلی مزایای بازاریابی آنلاین را شرح دادیم ، در اینجا می خواهیم معایب بازاریابی آنلاین را شرح دهیم که عبارتست از:

  • می تواند دلیل فنی داشته باشد: از آنجا که وب واسط ​​شماست ، بسیاری از ابزارها و روشها می توانند فنی باشند. اگر اهل فن آوری بسیار باهوش نیستید و یا در مورد شروع کار مطمئن نیستید، ممکن است برای یادگیری بیشتر در مورد نحوه انجام بازاریابی آنلاین وقت بیشتری اختصاص دهید یا افراد باتجربه دیگری را برای کمک به خود استخدام کنید.
  • قوانین به سرعت تغییر می کنند: قوانین و روندهای حاکم بر بازاریابی آنلاین به سرعت تغییر می کنند. به همین دلیل است که وقتی پلتفرم های بزرگی مانند گوگل یا فیس بوک تغییر الگوریتم خود را اعلام می کنند ، بازاریابان می خواهند برای به روز ماندن تلاش کنند.
  • تماس شخصی کمتر: بهترین چیز در مورد فروش در فروشگاه یا در یک مکان خاص این است که شما می توانید با بسیاری از مشتریان بالقوه خود ، ارتباط رو در رو برقرار کنید. این به شما امکان می دهد تا به راحتی روابط نزدیک تری با مشتریان برقرار کنید. برای بازاریابی آنلاین ، ایمیل ، رسانه های اجتماعی و سایر اشکال ارتباطات مبتنی بر وب یک اصل هستند.

اکنون که با مزایا و مضرات بازاریابی آنلاین آشنا هستید ، وقت آن رسیده است که به فکر استراتژی هایی باشید که می توانند برای تجارت شما کار کنند. پس در پست های بعدی با ما همراه باشید.

/ 0 نظر / 17 بازدید

Whoops, looks like something went wrong.