نقش بازاریابی محتوا در شکل گیری ساختار استراتژی بازاریابی آنلاین برای کسب وکارهای کوچک چیست؟

همانطور که از نام "بازاریابی محتوا" پیداست، بازاریابی محتوا در مورد استفاده از مطالبی مانند فیلم ، پست های وبلاگ ، مقالات ، صوتی و سایر مطالب برای بازاریابی برند شما برای مخاطبان است. همه چیز از برنامه ریزی گرفته تا ایجاد و توزیع این محتوا بخشی از بازاریابی محتوا است. یک نمونه از بازاریابی محتوا "Crop Circle" است ، وبلاگ رسمی Spikeball که نوع جدیدی از بازی با توپ است(Spikeball = بازی در فرم استاندارد چهار نفره با یک توپ و سبد- ترامپلاین انجام میشود . البته بازی دو نفره و شش نفره هم انجام می شود . بازی کاملا مشابه والیبال برگزار میشود . به این صورت است که بازیکن تیم شروع کننده بایذ یک ضربه توپ را به تور ترامپلاین بزند و بازیکن تیم مقابل باید با نهایتا سه ضرب توپ را مجددا به ترامپلاین برساند و به همین روش بازی ادامه پیدا مکیند تا زمانیکه یک تیم تخلف کند و با امتیاز ست شماری برنده و بازنده مشخص شوند . عدد گل زده در ست شماری مشابه والیبال می باشد ).

از آنجا که بازی نسبتاً جدید است ، مردم باید بدانند که چرا باید محصول را خریداری کرده و آن را بازی کنند. این وبلاگ فیلم ها و مقالاتی را ارائه می دهد که موقعیت های مختلفی را برای بازی Spikeball ، اعم از تفریحی ، سرگرمی ، آموزش و یا آمادگی جسمانی نشان می دهد.

از آنجا که بازاریابی محتوا بیشتر مربوط به تولید محتوایی است که مورد توجه مخاطبان شما قرار می گیرد ، بهترین کار زمانی است که کمتر در مورد خرید و فروش بیشتر و بیشتر در مورد برندسازی و ایجاد روابط بازاریابی محتوا انجام شود. وقتی بازاریابی محتوا را انجام می دهید ، می توانید اهدافی مانند:

  • دسترسی به مطالب خود را افزایش دهید: شما می توانید با فهمیدن اینکه آیا محتوای شما به افراد بیشتری می رسد ، موفقیت را تعیین کنید و به نوبه خود افراد بیشتری در مورد برند شما یاد می گیرند. می توان با مرور زمان تعداد بازدید کنندگان جدید وب سایت شما را اندازه گرفت.
  • تبدیل تعداد بیننده بیشتر به سرنخ: همچنین می توانید از محتوا برای تعمیق ارتباط خود با مشتریان بالقوه استفاده کنید. به عنوان مثال ، ارسال رایگان کتاب الکترونیکی به بازدید کنندگان وب سایت پس از اینکه آدرس ایمیل خود را در اختیار شما قرار می دهند ، راهی مناسب برای تبدیل آنها به یک سرنخ است. در این حالت ، تعداد افرادی که در ازای دریافت رایگان آدرس ایمیل خود را به شما می دهند اندازه می گیرید.
  •  ایجاد روابط: ارائه مطالب جالب و جذاب برای مشتریان فعلی ، راه خوبی برای یادآوری آنها در مورد شغل شماست ، حتی اگر آنها هنوز چیزی نخریدند. این تضمین می کند که وقتی آنها نیاز به خرید چیزی را دارند که شما ارائه می دهید ، آنها آن را از شما دریافت می کنند تا رقبا. برای اندازه گیری این موضوع ، می توانید تعداد بازدید کنندگان وب سایت خود را بررسی کنید ، تعداد دفعات بازگشت آنها ، و چه تعداد از این بازدید کننده های بازگشته به دنبال خرید هستند.
/ 0 نظر / 29 بازدید